Clicky

    Veelgestelde vragen

    Bestellen en betalen

    Op nationale feestdagen is 3 Vosjes gesloten. We versturen dan geen bestellingen.
    Ok worden op deze dagen geen pakketten bezorgd:
    - Donderdag 25 mei (Hemelvaart)
    - Maandag 5 juni (2e Pinksterdag)

    Hoera, 3 Vosjes bestaat 5 jaar. Geldt de kortingscode 5JAAR3VOSJES op alles? 
    De kortingscode geldt niet op verzendkosten, transactiekosten en boeken. Maar wel op alle andere artikelen in het 3 Vosjes assortiment. De code is geldig tot en met 12 mei 2017 en geeft je 5% korting.

    Moet ik me registreren om een aankoop te kunnen doen?
    Dat hoeft niet. Wil je geen account, dan kun je bestellen zonder je te registreren. Voor het bevestigen en het versturen van je bestelling hebben we natuurlijk wel je adresgegevens en e-mailadres nodig. Wij maken gebruik van een beveiligde SSL-verbinding. Dit betekent dat jouw gegevens niet onderschept kunnen worden door derden.

    Een eigen account heeft wel een aantal voordelen:
    -  gemakkelijk en snel inloggen
    -  de status van je lopende bestellingen bekijken.
    -  gemakkelijk en snel een bestelling plaatsen

    Je kunt je registreren via ‘mijn account’ rechtsboven op de website. Kies je ervoor om een account aan te maken, dan worden je gegevens nooit ongevraagd gebruikt voor nieuwsbrieven of aan derden verstrekt. 



    Kan ik telefonisch of per e-mail een bestelling plaatsen?

    Ook telefonisch en per e-mail kun je een bestelling plaatsen. We zijn telefonisch bereikbaar op +31 (0)492-792777. Een bestelling mailen doe je via bestellingen@3vosjes.nl. Vergeet niet je gegevens te vermelden zodat wij de bestelling kunnen verwerken en verzenden.

    Je ontvangt per mail een bevestiging van je bestelling en een factuur die je vooraf per bank dient te voldoen. Vermeld bij jouw betaling duidelijk het ordernummer. Zodra wij jouw betaling hebben ontvangen op rekening 0134 3607 96 (IBAN: NL47RABO0134360796) van 3 Vosjes bij de Rabobank, wordt de bestelling verzonden.


    Kan het voorkomen dat een bestelling (toch) niet op voorraad is?

    In onze webwinkel kun je enkel producten bestellen die daadwerkelijk op voorraad zijn. Bestel je van een product het laatste exemplaar uit onze voorraad, dan verdwijnt de winkelwagen-knop bij het product automatisch van de website totdat de voorraad weer is aangevuld. Zo werkt ons systeem.
    Mocht het door een fout in het systeem toch voorkomen dat een product is uitverkocht, dan nemen we telefonisch of per e-mail contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.


    Op welke manieren kan ik betalen?

    Je kunt betalen via iDEAL, Bankcontact Mister Cash, PayPal (ook voor MasterCard en Visa), het factuurbedrag zelf vooraf overmaken per bank of achteraf betalen via AfterPay.

    Bij overmaken per bank kun je jouw bestelling en gegevens op 3 manieren doorgeven:
    1.  bij het betaalproces in de webwinkel
    2.  per e-mail via bestellingen@3vosjes.nl
    3.  telefonisch via +31 (0)492-792777

    Je ontvangt per e-mail een bevestiging van de bestelling. Zodra wij jouw betaling hebben ontvangen op rekening 0134 3607 96 (IBAN: NL47RABO0134360796) van 3 Vosjes bij de Rabobank, wordt de bestelling verzonden. Bij betaling via iDeal, Bankcontact Mister Cash, PayPal of AfterPay verzenden wij de bestelling binnen een werkdag.

    Afterpay
    AfterPay voert voor 3 Vosjes het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je van AfterPay per e-mail een digitale acceptgiro ontvangt om je bestelling te betalen. Met AfterPay kun je bestellingen tot een bedrag van €200 betalen.
    Ter goedkeuring van het verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt een verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kun je het product natuurlijk betalen via een van onze andere betaalmethodes. Bij vragen kun je altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de AfterPay website. Voor betalen via AfterPay brengen wij een bedrag van € 1,25 inclusief BTW in rekening.

    Verzenden en afhalen


    Kan ik een product zelf afhalen?

    Wij hebben geen fysieke winkel, maar wil je een product zelf komen ophalen, dan kan dat op afspraak in ons magazijn: Weerijs 28, 5422 WV Gemert. Houd er wel rekening mee dat in het magazijn geen pin-apparatuur aanwezig is.
    Bestel je het artikel vooraf op de website, kies dan voor de optie ‘afhalen’. Betalen kan via iDeal of per bank vooraf. Uiteraard worden bij afhalen geen verzendkosten in rekening gebracht. Je ontvangt per mail een bevestiging van je bestelling en zodra de betaling is ontvangen, nemen wij contact met je op om een afspraak te maken. Zo weet je zeker dat er iemand aanwezig is wanneer jij je pakje komt ophalen.


    Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres dan het factuuradres laten bezorgen?

    Jazeker, je kunt een bestelling ook laten afleveren op een ander adres, bijvoorbeeld hop et adres van de jarige, op je werk of op een PostNL pakketpunt. Dit kun je bij het afrekenen op de website aangeven in het betaaloverzicht.

     
    Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

    Bestellingen versturen we met PostNL. Op het moment dat jouw bestelling bij ons wordt verwerkt, ontvang je een e-mail. Daarin vind je een track & trace-code waarmee je de bestelling kunt volgen.

    Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
    Bestel je op werkdagen voor 15:00 uur, dan zorgen wij ervoor dat jouw pakje nog diezelfde dag wordt verzonden. Bestellingen worden doorgaans de volgende dag bezorgd, ook op zaterdag. Is er niemand thuis, dan wordt de volgende 2 dagen nogmaals geprobeerd het pakket af te leveren bij jou of bij je buren. Lukt dat niet, dan is je bestelling daarna af te halen op het dichtstbijzijnde PostNL Servicepunt in de buurt. Je ontvangt een bericht daarvan in de brievenbus.
     
    Hoeveel bedragen de verzendkosten?

    Nederland
    Een bestelling boven de € 50,00 bezorgen wij gratis in Nederland. Onder dat bedrag betaal je € 4,95 bezorgkosten per pakketpost bestelling binnen Nederland.
    Past je bestelling door de brievenbus? Dan bedragen de bezorgkosten € 3,95. Dit wordt in het bestelproces automatisch aangegeven.

    België
    Een bestelling boven de € 100,00 bezorgen wij gratis in België. Onder dat bedrag betaal je € 7,95 bezorgkosten.

    De prijzen op de website zijn inclusief BTW, maar exclusief bezorgkosten. De bezorgkosten zie je terug in het overzicht bij het betaalproces.

     

    Garantie, ruilen en klachten


    Heb ik garantie op mijn bestelling?

    Op al onze producten geldt de wettelijke garantie. Dit houdt in dat een product moet doen wat je er redelijkerwijs van mag verwachten. Met andere woorden: op een driewieler moet je kunnen rijden, een muziekdoos moet muziek maken en puzzelstukjes moeten in elkaar passen. Logisch toch? Is er iets niet in orde met een door jou besteld product, neem dan contact met ons op via info@3vosjes.nl of telefonisch via +31 (0)492-792777. Wij overleggen dan met jou hoe we dit zo goed en snel mogelijk voor je oplossen. Indien nodig, sturen we je een vervangend artikel of onderdeel toe.

    Binnen welke termijn kan ik een product ruilen of terugsturen?
    Als een product je toch niet bevalt, kun je het binnen 30 dagen nadat het door de bezorger is afgeleverd, zonder reden terugsturen. Het artikel dient wel onbeschadigd en ongebruikt te zijn en (indien redelijkerwijs mogelijk) in de originele verpakking te zitten. Je mag een artikel altijd uitproberen om te zien of het naar je zin is, net als in een winkel. Probeer je het echter grondiger uit dan daarvoor nodig en  het artikel raakt daardoor beschadigd, dan ben je zelf verantwoordelijk voor een eventuele waardevermindering.
    3 Vosjes stort het aankoopbedrag terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je hebt betaald tenzij jij zelf akkoord gaat met een andere betaalwijze. Het aankoopbedrag wordt teruggestort binnen 14 dagen nadat je hebt laten weten van de aankoop af te zien. Op jouw beurt stuur jij het artikel binnen diezelfde 14 dagen aan ons retour.
    Ook zonder bericht vooraf mag je een artikel retour sturen. Zorg er dan wel voor dat wij weten waarom we iets retour krijgen en van wie. Stop bijvoorbeeld een briefje in de doos met je gegevens en de mededeling dat je van de aankoop afziet of gebruik het retourformulier. Zo weet je zeker dat je ons alle benodigde informatie geeft om alles zo snel mogelijk voor je in orde te maken.
    Frankeer het pakket voldoende en stuur het naar ons terug:
    3 Vosjes
    Weerijs 28
    5422 WV Gemert, Nederland

    Een retourzending is voor rekening en risico van de koper. Dit houdt in je zelf de verzendkosten draagt voor het retourneren van het product. Verzendkosten die je bij aankoop van het artikel hebt betaald, krijg je wel terug. Ook betekent dit dat 3 Vosjes niet aansprakelijk is voor beschadigingen of zoekraken tijdens het transport. Vraag daarom altijd om een track & trace-code en bewaar deze totdat je van ons bericht hebt ontvangen dat jouw pakketje onbeschadigd bij ons is aangekomen.
    Is een product beschadigd? Neem dan altijd eerst contact met ons op. Als je twijfelt over een aankoop, kun je altijd contact met ons opnemen voor advies. We helpen je met plezier, en vinden het geen moeite om iets op te meten of extra informatie te geven.

    Ik heb een klacht, en nu?
    Wij doen er alles aan om klachten te voorkomen. Jou een goed gevoel bezorgen is voor ons namelijk het allerbelangrijkste. Ben je toch niet tevreden over 3 Vosjes, neem dan contact met ons op. Dit kan telefonisch op 0492-792777, per e-mail via info@3vosjes.nl of per post aan 3 Vosjes, Weerijs 28, 5422 WV Gemert. Wij zoeken dan samen met jou naar de beste manier om jouw klacht zo snel mogelijk op te lossen. Je krijgt zo snel mogelijk een reactie van ons maar altijd binnen uiterlijk 14 dagen.
    Komen we er samen echt niet uit? 3 Vosjes is aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg. De Geschillencommissie kan helpen een oplossing te vinden. Ook kun je bij een klacht of geschil terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR).

    Mijn winkelwagen

    Je hebt nog niets in je winkelwagen.

      Een momentje...