Clicky

    Veelgestelde vragen

    Bestellen en betalen

    Moet ik me registreren om een aankoop te kunnen doen?
    Dat hoeft niet. Wil je geen account, dan kun je bestellen zonder je te registreren. Voor het bevestigen en het versturen van je bestelling hebben we natuurlijk wel je adresgegevens en e-mailadres nodig. Wij maken gebruik van een beveiligde SSL-verbinding. Dit betekent dat jouw gegevens niet onderschept kunnen worden door derden.

    Een eigen account heeft wel een aantal voordelen:
    -  gemakkelijk en snel inloggen
    -  de status van je lopende bestellingen bekijken.
    -  gemakkelijk en snel een bestelling plaatsen

    Je kunt je registreren via ‘mijn account’ rechtsboven op de website. Kies je ervoor om een account aan te maken, dan worden je gegevens nooit ongevraagd gebruikt voor nieuwsbrieven of aan derden verstrekt.


    Kan ik per e-mail een bestelling plaatsen?

    Ook per e-mail kun je een bestelling plaatsen. Een bestelling mailen doe je via bestellingen@3vosjes.nl. Vergeet niet je gegevens te vermelden zodat wij de bestelling kunnen verwerken en verzenden.

    Je ontvangt per mail een bevestiging van je bestelling en een factuur die je vooraf per bank dient te voldoen. Vermeld bij jouw betaling duidelijk het ordernummer. Zodra wij jouw betaling hebben ontvangen op rekening 0339 07909 38 (IBAN: NL55 RABO 0339 7909 38) van 3 Vosjes bij de Rabobank, wordt de bestelling verzonden.


    Kan het voorkomen dat een bestelling (toch) niet op voorraad is?

    In onze webwinkel kun je enkel producten bestellen die daadwerkelijk op voorraad zijn. Bestel je van een product het laatste exemplaar uit onze voorraad, dan verdwijnt de winkelwagen-knop bij het product automatisch van de website totdat de voorraad weer is aangevuld. Zo werkt ons systeem.
    Mocht het toch voorkomen dat een product is uitverkocht, dan nemen we telefonisch of per e-mail contact met je op om het zo snel en zo goed mogelijk voor je op te lossen.


    Op welke manieren kan ik betalen?

    Je kunt betalen via iDEAL, Bankcontact Mister Cash, PayPal (ook voor MasterCard en Visa), het factuurbedrag zelf vooraf overmaken per bank of achteraf betalen via Riverty (voorheen AfterPay).
    Aan de betaalmethodes zijn geen kosten verbonden.

    Bij overmaken per bank kun je jouw bestelling en gegevens op 2 manieren doorgeven:
    1.  bij het betaalproces in de webwinkel
    2.  per e-mail via bestellingen@3vosjes.nl

    Je ontvangt per e-mail een bevestiging van de bestelling. Zodra wij jouw betaling hebben ontvangen op rekening 0339 7909 38 (IBAN: NL55 RABO 0339 7909 38) van 3 Vosjes bij de Rabobank, wordt de bestelling verzonden. Bij betaling via iDeal, Bankcontact Mister Cash, PayPal of Riverty verzenden wij de bestelling binnen een werkdag.

    Riverty
    Riverty is het nieuwe AfterPay. Riverty voert voor 3 Vosjes het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je van Riverty per e-mail een digitale acceptgiro ontvangt om je bestelling te betalen. Met Riverty kun je bestellingen van minimaal €20 tot een bedrag van €200 betalen.
    Ter goedkeuring van het verzoek om te betalen met acceptgiro voert Riverty een gegevenscontrole uit. Riverty hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt een verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kun je het product natuurlijk betalen via een van onze andere betaalmethodes. Bij vragen kun je altijd contact opnemen met Riverty. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de Riverty website. Voor betalen via Riverty brengt 3 Vosjes geen kosten in rekening.

    Verzenden en afhalen


    Kan ik een product zelf afhalen?

    Helaas, afhalen is niet meer mogelijk. onze winkel in Helmond is gesloten.


    Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres dan het factuuradres laten bezorgen?

    Jazeker, je kunt een bestelling ook laten afleveren op een ander adres, bijvoorbeeld op het adres van de jarige of op je werk. Dit kun je bij het afrekenen op de website aangeven in het betaaloverzicht.

     
    Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

    Bestellingen versturen we met PostNL. Op het moment dat jouw bestelling bij ons wordt verwerkt, ontvang je een e-mail. Daarin vind je een track & trace-code waarmee je de bestelling kunt volgen.


    Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
    Bestel je op werkdagen voor 16:00 uur, dan zorgen wij ervoor dat jouw pakje nog diezelfde dag wordt verzonden. Bestellingen in Nederland worden doorgaans de volgende dag bezorgd, ook op zaterdag. Is er niemand thuis, dan wordt de volgende 2 dagen nogmaals geprobeerd het pakket af te leveren bij jou of bij je buren. Lukt dat niet, dan is je bestelling daarna af te halen op het dichtstbijzijnde PostNL Servicepunt in de buurt. Je ontvangt een bericht daarvan in de brievenbus.
     
    Hoeveel bedragen de verzendkosten?

    Nederland
    Een bestelling boven de € 50,00 bezorgen wij gratis in Nederland. Onder dat bedrag betaal je € 4,95 bezorgkosten binnen Nederland.
    Ophalen in de winkel is altijd gratis.

    België
    Een bestelling boven de € 100,00 bezorgen wij gratis in België. Onder dat bedrag betaal je € 5,95 bezorgkosten.

    De prijzen op de website zijn inclusief BTW, maar exclusief bezorgkosten. De bezorgkosten zie je terug in het overzicht bij het betaalproces.

     

    Garantie, ruilen en klachten


    Heb ik garantie op mijn bestelling?

    Op al onze producten geldt de wettelijke garantie. Dit houdt in dat een product moet doen wat je er redelijkerwijs van mag verwachten. Met andere woorden: op een driewieler moet je kunnen rijden, een muziekdoos moet muziek maken en puzzelstukjes moeten in elkaar passen. Logisch toch? Is er iets niet in orde met een door jou besteld product, neem dan contact met ons op via info@3vosjes.nl. Wij overleggen dan met jou hoe we dit zo goed en snel mogelijk voor je oplossen. Indien nodig, sturen we je een vervangend artikel of onderdeel toe.

    Binnen welke termijn kan ik een product ruilen of terugsturen?
    Als een product je toch niet bevalt, kun je de overeenkomst tot 30 dagen na aflevering ontbinden. Het artikel dient wel onbeschadigd en ongebruikt te zijn en (indien redelijkerwijs mogelijk) in de originele verpakking te zitten. Je mag een artikel altijd uitproberen om te zien of het naar je zin is, net als in een winkel. Probeer je het echter grondiger uit dan daarvoor nodig en  het artikel raakt daardoor beschadigd, dan ben je zelf verantwoordelijk voor een eventuele waardevermindering.
    3 Vosjes stort het aankoopbedrag terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je hebt betaald tenzij jij zelf akkoord gaat met een andere betaalwijze. Het aankoopbedrag wordt teruggestort binnen 14 dagen nadat je hebt laten weten van de aankoop af te zien. Op jouw beurt stuur jij het artikel binnen diezelfde 14 dagen aan ons retour.
    Ook zonder bericht vooraf mag je een artikel retour sturen. Zorg er dan wel voor dat wij weten waarom we iets retour krijgen en van wie. Stop bijvoorbeeld een briefje in de doos met je gegevens en de mededeling dat je van de aankoop afziet of gebruik het retourformulier. Zo weet je zeker dat je ons alle benodigde informatie geeft om alles zo snel mogelijk voor je in orde te maken.
    Frankeer het pakket voldoende en stuur het naar ons terug:
    3 Vosjes
    Kapitein Boscampbrink 41
    4661 ZC Halsteren

    Een retourzending is voor rekening en risico van de koper. Dit houdt in je zelf de verzendkosten draagt voor het retourneren van het product. Verzendkosten die je bij aankoop van het artikel hebt betaald, krijg je wel terug. Ook betekent dit dat 3 Vosjes niet aansprakelijk is voor beschadigingen of zoekraken tijdens het transport. Vraag daarom altijd om een track & trace-code en bewaar deze totdat je van ons bericht hebt ontvangen dat jouw pakketje onbeschadigd bij ons is aangekomen.
    Is een product beschadigd? Neem dan altijd eerst contact met ons op. Als je twijfelt over een aankoop, kun je altijd contact met ons opnemen voor advies. We helpen je met plezier, en vinden het geen moeite om iets op te meten of extra informatie te geven.

    Ik heb een klacht, en nu?
    Wij doen er alles aan om klachten te voorkomen. Jou een goed gevoel bezorgen is voor ons namelijk het allerbelangrijkste. Ben je toch niet tevreden over 3 Vosjes, neem dan contact met ons op. Dit kan per e-mail via info@3vosjes.nl of per post aan 3 Vosjes, Kapitein Boscampbrink 41, 4661ZC Halsteren. Wij zoeken dan samen met jou naar de beste manier om jouw klacht zo snel mogelijk op te lossen. Je krijgt zo snel mogelijk een inhoudelijke reactie van ons maar altijd binnen uiterlijk 14 dagen.
    Komen we er samen echt niet uit? Bij een klacht of geschil kun je altijd terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR).

    Mijn winkelwagen

    Je hebt nog niets in je winkelwagen.

      Een momentje...